PT – GRUPPER

Under uppdatering

Vi erbjuder Personlig träning i små grupper flera gånger i veckan!
Dela en tuff och noggrann Personlig tränare med några andra, uppnå toppenresultat till lägre pris!

Biggest challange

För dig som vill komma igång med nya hälsosamma rutiner, motiveras. Vi arbetar med kostplanering, coachning och motivationshandbok för att skapa nya hållbara rutiner.

  •  1 h x 3 tillfällen /Vecka (morgon eller kvällsgrupper)

Keep On Going

Varierande träning med både styrka, rörlighet och kondition för dig har kommit igång men vill fortsättas motiveras och testa nya saker.

  • 1 h x 2 tillfällen /Vecka

Core och hållning

Medveten träning: För dig som behöver arbeta med din hållning. Passar dig som har problem med dålig rygg, återkommande ryggskott, diskbråck, stel rygg liknande. Passet består av mycket rörlighet, magträning, avslappning och andnings övningar. Inget pulshöjande/kondition.

  • 1 h x 1 tillfällen /Vecka

Mamma Mage (steg 1)

För dig som är nybliven mamma, kontroll och medvetenhetsövningar av de djupa magmusklerna.

  • 1 h x 1 tillfällen /Vecka

Mamma träning (steg 2)

Vidar träning med magmuskler med andra övningar samt andra helkroppsövningar.

  • 1 h x 1 tillfällen /Vecka

Fredags FYS

Veckans jobbigast med roligaste pass? Efter detta kan vi njuta av en skön soffa! Innehåller mycket kondition och tunga övningar, Kan innehålla hopp.

  • Fredagar 17.00-18.00

Captcha:
2 + 6 =